Pagina's

zondag 18 april 2010

Nuanceverschil

Zo ben je aan het aftellen voor je vakantie.  Yess nog maar een maand, dan drie weken, hee nog maar 2 weken, dat gaat de goede kant op……………….

Sinds vrijdag (eigenlijk donderdagavond)  ben ik blij dat het nog 2 weken is voordat we gaan.  In 14 dagen kan er nog een hoop gebeuren.  Dankzij de aswolk uit IJsland zien een hoop mensen hun vakantie in rook opgaan.

We leven mee met al die mensen die op dit moment op een vliegveld vastzitten zonder schone kleren en allerlei andere ongemakken.  Maar met iedereen die hierdoor getroffen wordt. 

Ook voor Patrick wordt het spannend.  Momenteel is hij nog in Nieuw Zeeland maar de bedoeling was dat hij dinsdag (local time NwZeeland)  terug zou vliegen. Alle vluchten naar Europa voor as. maandag zijn al uit voorzorg geannuleerd door Singapore Airlines.  Zolang de vluchten richting Europa nog niet zijn vrijgegeven, kan hij ook niet naar de vlucht van Christchurch naar Singapore.

Nu kan hij beter bij onze zakenpartners zitten ( en ondertussen gewoon lekker doorwerken, hihihihi)  als doelloos op een luchthaven.  Singapore schijnt wel een van de mooiste luchthavens te zijn.  Om daar nu een aantal dagen vast te zitten is nergens een pretje.

Ook oma en opa hadden hun zinnen gezet op een week rondreis in Spanje.  Zij zouden dinsdag vertrekken, zij hebben eigenlijk de hoop al opgegeven dat ze nog gaan.  Zij hebben wel contact gehad met de reisorganisatie en konden de reis kosteloos omboeken naar een later tijdstip.  Nu gaan ze waarschijnlijk de trip maken in september of oktober. Jammer dat het niet door kan gaan, maar goed opgelost van de organisatie Kras.

Wij gaan hier heel hard duimen dat die wolk ons niet langer dwarszit en dat het vliegverkeer weer snel op gang mag komen.

5 reacties:

Rick, Sunshine State zei

Nou wij duimen ook voor jullie hoor, wij hopen dat al die ongein jullie bespaard blijft.

Zorgeloos op vakantie is leuker..
Buiten dat ben ik benieuwd naar de dolfijn foto's straks...

Andre-Daphne zei

Wij duimen ook mee hoor. Wij vliegen nl. een dag eerder dan jullie.
We gaan er maar vanuit dat het allemaal goedkomt. We hebben tenslotte nog 11 nachtjes te gaan.
Maar helemaal lekker zit het me niet hoor.

Aggie zei

Nou, onze duimen zijn al bijna blauw, maar tot op heden heeft dit geen positieve gevolgen...en we willen zo graag gaan!!!! We gaan er toch van uit, dat het luchtruim weer vrijgegeven wordt. Ik word er wel een tikkeltje onrustig van (zacht uitgedrukt)! Er zijn ergere dingen in het leven, maar we hebben ons hier erg op verheugd, laat de vulkaan snel zijn krater tot bedaren brengen...

Elisa zei

Wat een leuke blog hebben jullie! Ook ik ga jullie zeker volgen en wees inderdaad maar blij dat jullie pas op de 30e gaan!

groetjes Elisa

Natasja Valentijn zei

Ik duim ook met je mee hoor! Ik hoop dat het allemaal goed komt met de vlucht van je man! Vervelend allemaal hè! Ik ben benieuwd of mijn man morgen naar Washington kan vliegen. Mijn familie staat gepland op vrijdag... Die onduidelijkheid, dat maakt me zo onrustig! Het eelt staat op mjn duimen, maar ik ga stug door!