Pagina's

zondag 25 april 2010

Ssstttt nog maar 5 nachtjes

Ik durf het bijna niet te geloven maar nog maar 5 nachtjes voor het 30 april is.
Dan begint de meivakantie,  ik durf het bijna niet te vragen, maar eehh ....... mag ik vliegen???????

Na zulke enerverende weken ben je wel aan vakantie toe hoor!!!  Wat een stress kan één familie hebben van een beetje as.  Gelukkig is alles weer ten goede gekeerd en kunnen we zeggen dat we in ieder geval met zijn zessen op Schiphol zullen staan.

Eén daarvan zal ongetwijfeld te kampen krijgen met wat jetlagverschijnselen, hoewel dit nu nog meevalt, maar binnen één week naar 16 uur tijdsverschil???  Nou goed, we leggen hem de eerste dagen wel bij het zwembad met een biertje of een gintonic en hij vermaakt zich wel.
Kan de rest zich dan wel vermaken?  Daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken hoor!!  De creditcard brandt al in onze pocket, de snelle schoenen staan al klaar, om loss te gaan in de Outlets.

Zoonlief heeft besloten dat zijn nieuwe garderobe dit keer maar eens bij Abercrombie moet worden aangeschaft. Gelukkig zijn de vliegtickets nog uit die goede oude tijd, we mogen zelfs nog 2 koffers per persoon mee terugnemen!!!!!!!!

Dat is goed nieuws voor ons, minder goed nieuws voor onze bankrekening.  Die zijn we nu maar lichtjes aan het voorbereiden dat hij overspoeld gaat worden met vele verzoeken uit Florida. 

Deze laatste dagen staan in het teken van weinig spulen in de koffers.  Schoonpa vroeg of hij aan één korte broek , paar onderbroeken en tshirts genoeg had om mee te nemen!!!   Kijk hier houden wij van, des te meer ruimte voor ons om nog meer te kunnen shoppen. 

Alles is geregeld, papieren, paspoorten en creditcards liggen klaar.  Nog even een paar dagen doorbijten en wij gaan met de grote uittocht naar Florida beginnen!!

Het volgende bericht zal uit de USA komen, dus .....   see you later Alligator............

9 reacties:

famscheepensgoesorlando zei

owww mensen wat heerlijk toch....en het is er prachtig weer wat wil je nog meer !!
ik ga meegenieten van jullie reisje via dit verslag...
en dan dat shoppen heeeeeerlijk...
tot het volgende blog en suc6 met inpakken en alvast een goede reis
gr marij

Robert-Jan en Yvonne zei

Lekker he !! Wat komt het dichtbij ineens ;-) !!! Het weer hier in NL brengt ons ook al helemaal in de stemming.

En die credit card, die probeer ik angstvallig 'onder controle' te houden, maar ben ook bang dat er 'geen houden aan' zal zijn, met een vrouw en 2 pubers ....

We tellen in ieder geval mee af met jullie ! En ik mag het toch wel zeggen: "wij zijn er lekker eerder" ;-) ! Als alles meezit dan ....

Andre-Daphne zei

Wj zijn inmiddels ook al druk aan het aftellen hoor. Donderdag vertrekken we al. Gelukkig is het toch nog op tijd goed gekomen en hebben we van die aswolk geen problemen meer. Tenminste daar gaan we wel vanuit hoor. Wens jullie alvast een hele goede vlucht en een heerlijke vakantie.

Rick, Sunshine State zei

Wat schiet dat op zeg, heerlijk kunnen wij meelezen en een beetje heimwee krijgen ;-)

Nou geniet ze !!!

Teleton zei

Wist je dat wij in de afgelopen twee weken hier in Florida niet een keer Nederlands hebben horen praten/ Dat wordt met die invasie wel anders, denk ik! Kom maar op, Florida is er klaar voor!

NicoleHappy zei

Een hele fijne en goed reis voor jullie gewenst.. Ik heb mijn wish list ook voor juni al klaar! Leuke shopadresjes in omgeving Rotonda zijn meer dan welkom. We gaan jullie met belangstelling volgen. ENJOY

Anoniem zei

Ik wens jullie een hele goede vlucht toe en kijk uit naar jullie verhalen.
Heel veel plezier !
Groet Sonja

Karen aka cloggie68 zei

haha... hier hebben wij een opa die meegaat die al zijn korte broeken in de caravan heeft laten liggen dus ook hier reizen wij 'light' :) En terwijl ze normaal niet zo 'spending' zijn lijkt het erop dat ook zij gaan shoppen....maar dan wel op dinsdag 50+ dag natuurlijk, we blijven hollanders. Wij mogen ook nog 2 koffers per persoon meenemen dus dat wordt shoppen! Fijne vakantie he... en ik zou wel willen weten waar je die superkoffer hebt gevonden!

mineke zei

Hallo De Steijntjes
ik heb me net ook aangemeld, ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad, ik ga jullie in iedergeval volgen tot 8 mei want dan mogen wij ook naar the Sunshine State gaan.
Heel veel plezier en natuurlijk heerlijk genieten.
grtjes Mineke