Pagina's

donderdag 1 juli 2010

Afsluiting van dit blog

Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik geen concusie op dit blog heb gegeven.  Ach.....  ik neem aan dat iedereen die ons heeft gevolgd wel heeft begrepen dat wij ons prima weer hebben vermaakt in Florida.

Heel veel gezien, veel gerelaxed, gegolfd, gezwommen, geshopt...... kortom een echte Florida-vakantie!!!

De villa is ons weer prima bevallen. Iedereen een eigen slaapkamer, genoeg badkamers, ruime keuken, eigen zwembad. 

Een echte aanrader vond ik toch wel Cheeca Lodge.  Zeker niet goedkoop maar wel ontzettend mooi om er één of twee nachtjes door te brengen  (meer kan de creditcard niet verdragen...)

Het zwemmen met dolfijnen vonden we ook fantastisch om te doen, maar het varen met een kapitein en dan de manatees en dolfijnen in het wild te bekijken maakte op ons nog meer indruk als met ze zwemmen.

En als laatste, het geweldige weer.  2 weken lang rond de dertig graden met alleen maar zon.  Wat kan een mens zich nog meer wensen?!?!

Nog zo'n vakantie dus ............................   Tessa en Mariëlle gaan volgende week weer terug richting Orlando om nog een keer te shoppen, zonnen, relaxen, maar vooral ook cruisen.

Je kunt ons dus ook weer volgen op onze nieuwe blog

De Steijntjes op cruise

Hierbij sluit ik dit blog af en kijken we met een goed gevoel en een mooie fotoboek vaak terug op deze prachtige vakantie

2 reacties:

Rick, Sunshine State zei

Toch altijd leuk nog een kleine overdenking, maar jullie hadden een prachtreis. Dus daar kun je alleen maar met een heerlijk gevoel aan terug denken. Dat varen met die kaptein lijkt mij ook erg leuk.

We volgen jullie wel weer op de volgende trip. Ik had me al weer aangemeld op het blog van Tessa en Mariëlle, dus die volgen we sowieso.

Chanti zei

Wat een heerlijke vakantie!! Geweldig dat jullie al weer uit kunnen kijken naar de volgende Florida vakantie!

Kan me trouwens voorstellen dat manatees en dolfijnen in het wild bekijken imposanter is dan met dolfijnen zwemmen. Hoe gaaf het ook is, het blijft altijd een beetje kunstmatig en je tijd met de dolfijnen is erg beperkt.

bedankt voor het delen van jullie ervaringen zodat wij ook een beetje kunnen meegenieten van jullie vakantie ;)